Zwroty i reklamacje

Jak dokonać zwrotu?

  • Zwracany towar musi być nowy, nie może nosić śladów użytkowania
  • Pobierz z naszej strony formularz odstąpienia od umowy
  • Wyślij paczkę razem z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem na adres: MDM Professional Daniel Mituła, ul. Środkowa 71A, 63-460 Fabianów
  • Po otrzymaniu produktu zwrócimy Ci środki w terminie maksymalnie do 14 dni roboczych
  • Pamiętaj! Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.

Jak zgłosić reklamację?

Jeśli otrzymałeś towar z którąkolwiek z niżej wymienionych wad zgłoś reklamację:

  • błąd nadruku (jest inny wzór niż był zamówiony)
  • uszkodzony (zamówiony produkt jest poplamiony, z dziurą, stłuczony – dotyczy kubków)
  • inny rozmiar (zamawiałeś S a dostałeś M)
  • inny towar (zamawiałeś bluzę, dostałeś koszulkę)
  • Wypełnij ten formularz reklamacji
  • Wyślij paczkę razem z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem na adres: MDM Professional Daniel Mituła, ul. Środkowa 71A, 63-460 Fabianów
  • Po otrzymaniu paczki reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu do 14 dni o jej wyniku zostaniesz powiadomiony e-mailem

Kto ponosi koszty związane z reklamacją:

  • reklamacja rozpatrzona pozytywnie – zwracamy koszty wysyłki towaru reklamowanego oraz wysyłamy na swój koszt nowy towar
  • reklamacja odrzucona – Kupujący nie dostaje zwrotu za wysyłkę reklamowanego towaru oraz jest zobowiązany poinformować nas co mamy zrobić z towarem,

Jeżeli nie jesteś pewien czy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wyślij do Nas e-maila ze zdjęciem wady produktu na adres biuro@mdmprofessional.pl, najszybciej jak będzie to możliwe odezwiemy się do Ciebie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl