Wyślij paczkę razem z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem na adres: MDM Professional Daniel Mituła, ul. Środkowa 71A, 63-460 Fabianów
Po otrzymaniu paczki reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu do 14 dni o jej wyniku zostaniesz powiadomiony e-mailem
Kto ponosi koszty związane z reklamacją:
reklamacja rozpatrzona pozytywnie – zwracamy koszty wysyłki towaru reklamowanego oraz wysyłamy na swój koszt nowy towar
reklamacja odrzucona – Kupujący nie dostaje zwrotu za wysyłkę reklamowanego towaru oraz jest zobowiązany poinformować nas co mamy zrobić z towarem,
Jeżeli nie jesteś pewien czy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wyślij do Nas e-maila ze zdjęciem wady produktu na adres biuro@mdmprofessional.pl, najszybciej jak będzie to możliwe odezwiemy się do Ciebie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.